Bedre end blomster, giv din mor en bæredygtig stueplante! Foregribe din ordre og få den leveret lige før den store dag

Bæredygtige gaveideer til en mindeværdig jul

Nyde rabatter op til 15% takket være vores nye, mere ansvarlige model

Livraison de cactus - La Green Touch

Kaktus levering

(28 produkter)
Se i

  • Levering af min stueplante

    Hjemmelevering af indendørs planter er en del af vores ekspertise, vær sikker! Hver plante er omhyggeligt pakket i en passende emballage afhængig af størrelsen eller antallet af produkter.

  • Et mere gennemsigtigt tilbud, fair priser

    Ved at købe dine planter og plantekasser fra samme producent vil vores administrations-, logistik- og transportomkostninger blive minimeret. DU så du vil spare penge og vi vil reducere yderligeremiljøpåvirkning i en enkelt forsendelse fra punkt A til punkt B uden nogen mellemmand.

  • Dyrker af levende planter

    Vi garanterer de bedste priser på markedet, fordi der ikke er nogen ingen mellemmand mellem vores producenter og dig. EN bedste kvalitet og friskhed til dine planter, en reduceret kulstofpåvirkning, mere forbrug ansvarlig.

  • Bestil flere planter

    fra samme producent

  • Kun én pakke brugt

    Reduktion af logistikomkostninger

  • Garanteret besparelse

    Reduceret miljøpåvirkning

  • Sikker levering

    Kvalitet og friskhed

Kaktus levering

Et spørgsmål om vores indendørs planter ?

Levering og modtagelse af min stueplante

Hvordan vil min stueplante blive pakket ?

Vi har udviklet os tilpasset emballage i genbrugsplast for alle vores planter, hvilket garanterer sikkerhed og beskyttelse af vores produkter.
Når planten er pakket med dens passende emballage, tilføjer vi polstring, så planten vedligeholdes bedst muligt under hele transporten og for at forhindre, at jorden breder sig inde i pakken. For hver pakke vi bruger dobbelt bølgepap (dobbelt tykkelse).
For at bevare friskheden af ​​din plante er de det regelmæssigt vandes i vores værksted før deres afgang for at tilbyde dem de bedste rejseforhold.

Hvad er leveringstiderne ?

Leveringstiden er estimeret mellem 3 og 5 arbejdsdage, udført fra mandag til lørdag af vores betroede transportører DPD og Chronopost

Hvor længe kan min plante blive i kassen ?

Planter kan holde sig op til 3 dage i kassen men ikke længere, planterne skal have en minimum lys for at kunne brødføde sig selv, kan en langvarig mangel på lys skade dine planter eller endda være dødelig. Så snart du modtager planten, skal du åbne kassen og stille den i lyset med vanding.

Jeg har ikke modtaget min ordre, hvad skal jeg gøre ?

Hvis du ikke har modtaget din ordre, skal du først kontrollere følgende oplysninger i din bekræftelsesmail:
- den valgte leveringsdato
- er leveringsadressen korrekt angivet?
- hvilken transportør har du valgt? Afhængigt af dette skal du kontrollere, om du har modtaget en e-mail fra transportøren direkte.
Hvis du ikke har nogen oplysninger, så kontakt os på e-mail på hello@lagreentouch.fr en med angivelse af dit ordrenummer

Problem med min ordre og returnering

Min plante er beskadiget hvad skal jeg gøre ?

Hvis du bemærker et problem med dit anlæg, eller du er i tvivl om dets tilstand, inviterer vi dig ved modtagelse af pakken til at tage et billede af problemet og sende os en e-mail med detaljer om emnet og angivelse af dit ordrenummer til e-mailadresse hello@lagreentouch.fr

Hvor længe er min plante garanteret ?

Vi garanterer vores planter i 1 uge efter modtagelsen af ​​planten.

Hvordan kan jeg returnere min ordre ?

Det er ikke muligt at returnere en stueplante til os. Dette er et levende produkt, som kræver specifik emballage, som skal udføres af en professionel. Hvis du har et problem med den modtagne ordre eller ikke er tilfreds, bedes du kontakte os på hello@lagreentouch.fr afin at vi sammen finder en løsning

Sådan spores min ordre ?

Du kan følge forløbet af din GLS- eller Chronopost-pakke via det sporingsnummer, der sendes til dig via e-mail eller SMS. Det vil blive meddelt dig 24 til 48 timer før levering.

Jeg modtog ikke den rigtige plante, hvad skal jeg gøre ?

At fejle er menneskeligt, vi beklager på forhånd :) Men vi finder altid en løsning til at tilfredsstille dig! Send os venligst via e-mail et billede af produktet modtaget ved en fejl og dit ordrenummer, så vi kan returnere det korrekte produkt