Udnyt gratis levering fra 80€ ved køb og få det leveret lige før jul ved at vælge din leveringsuge på kurvsiden!
Og nyd 10% rabat af 2 produkter i kurv og 15 % rabat fra 3 Green Touch produkter🌱
- Udmattet
Generosa
Plante SPA Box - beskytter og renser
Entretien - ↨22cm - Ø0cm
487,00 krEnhedspris /Ikke tilgængelig - Udmattet
- Udmattet
La Green Touch 🌱
Cache pot - ↨13cm - Ø13.5cm
122,00 krEnhedspris /Ikke tilgængelig La Green Touch 🌱
Panier - ↨24cm - Ø26cm
198,00 krEnhedspris /Ikke tilgængelig- Udmattet
La Green Touch 🌱
Cache pot - ↨13cm - Ø13.5cm
137,00 krEnhedspris /Ikke tilgængelig - Udmattet<tc>Black Friday</tc>
La Green Touch 🌱
Cache pot - ↨13cm - Ø13.5cm
137,00 kr145,00 krEnhedspris /Ikke tilgængelig La Green Touch 🌱
Cache pot - ↨13cm - Ø13.5cm
137,00 krEnhedspris /Ikke tilgængeligLa Green Touch 🌱
Cache pot - ↨12cm - Ø13.5cm
145,00 krEnhedspris /Ikke tilgængelig
Vores gaveideer til en bæredygtig jul
Et spørgsmål om vores produkter ?
jul
Hvornår skal man bestille til jul ?
Hvornår skal man bestille til jul ?
Foregribe dine juleindkøb ved at bestille nu, dette giver dig mulighed for at reservere produktet, inden det løber tør for lager, og du kan få det leveret i sidste øjeblik
Jeg ønsker at modtage min ordre på en bestemt dag før jul
Jeg ønsker at modtage min ordre på en bestemt dag før jul
Når du har lagt dine produkter i din kurv, kan du vælge leveringsuge efter eget valg for at sikre friskheden og kvaliteten af dine produkter inden jul.
Jeg giver ikke min gave med det samme, hvordan vedligeholder jeg den ?
Jeg giver ikke min gave med det samme, hvordan vedligeholder jeg den ?
Sørg for, at produktet var noget for dig, og følg vedligeholdelsesrådene modtaget via e-mail eller i pakken.
Levering og modtagelse af mit terrarium, kokedama eller plantekasse
Hvordan vil min ordre blive pakket ?
Hvordan vil min ordre blive pakket ?
Vi har udviklet os tilpasset emballage i genbrugsplast for alle vores planter, kokedama og terrarier garanterer sikkerhed og beskyttelse af vores produkter.
Når produktet er pakket med passende emballage, tilføjer vi polstring, så det vedligeholdes bedst muligt under hele transportens varighed og for at forhindre, at jorden spredes inde i pakken. For hver pakke vi bruger dobbelt bølgepap (dobbelt tykkelse).
For at bevare dit produkts friskhed tilberedes det i sidste øjeblik, lige før du sender din ordre for at tilbyde dem de bedste rejsebetingelser.
Hvad er leveringstiderne ?
Hvad er leveringstiderne ?
Leveringstider afhænger af den valgte fragtmand under købet, enten mellem 24 og 48 timer eller dagen efter dit valg, via vores leveringsplanskalender
Hvor længe kan min plante, terrarium eller kokedama blive i kassen ?
Hvor længe kan min plante, terrarium eller kokedama blive i kassen ?
Alle produkter med planter kan holde sig op til 3 dage i kassen men ikke længere, planterne skal have en minimum lys for at kunne brødføde sig selv, kan en langvarig mangel på lys skade dine planter eller endda være dødelig. Så snart du modtager planten, skal du åbne kassen og stille den i lyset med vanding.
Leveringsplanlægning
Leveringsplanlægning
Du kan planlægge leveringsugen for at lave en overraskelsesgave til en du holder af eller bare være sikker på at være der på leveringsdagen
Hvilken vedligeholdelse skal jeg lave til mit terrarium, kokedama eller min plantekasse ?
Sådan finder du den rigtige eksponering til mit terrarium, kokedama eller plantekasse ?
Sådan finder du den rigtige eksponering til mit terrarium, kokedama eller plantekasse ?
Hvad enten det er til et terrarium, en kokedama eller en plantekasse, har de anvendte planter samme behov for lys, det vil sige god eksponering, godt lys men uden direkte sol.
Sådan ved du, hvornår du skal vande ?
Sådan ved du, hvornår du skal vande ?
Et terrarium kræver kun 1 til 4 vandinger om året! Vand kun, hvis moskuglen inde i glasbeholderen begynder at tynde ud.
En kokedama kræver vanding cirka hver 7.-10. dag, se venligst den dedikerede plejevejledning.
Vores plantekasser kræver vanding cirka en gang om ugen bortset fra Easycare-boksen, som skal vandes cirka en gang om måneden. Se venligst den dedikerede vedligeholdelsesvejledning pr. kasse.
Problem med min ordre og returnering
Jeg har ikke modtaget min ordre, hvad skal jeg gøre ?
Jeg har ikke modtaget min ordre, hvad skal jeg gøre ?
Hvis du ikke har modtaget din ordre, skal du først kontrollere følgende oplysninger i din bekræftelsesmail:
- den valgte leveringsdato
- er leveringsadressen korrekt angivet?
- hvilken transportør har du valgt? Afhængigt af dette skal du kontrollere, om du har modtaget en e-mail fra transportøren direkte.
Hvis du ikke har nogen oplysninger, så kontakt os på e-mail på hello@lagreentouch.fr en med angivelse af dit ordrenummer
Min plante er beskadiget hvad skal jeg gøre ?
Min plante er beskadiget hvad skal jeg gøre ?
Hvis du bemærker et problem med dit anlæg, eller du er i tvivl om dets tilstand, inviterer vi dig ved modtagelse af pakken til at tage et billede af problemet og sende os en e-mail med detaljer om emnet og angivelse af dit ordrenummer til e-mailadresse hello@lagreentouch.fr
Hvor længe er mit køb garanteret ?
Hvor længe er mit køb garanteret ?
Vi garanterer vores produkter i 1 uge efter modtagelse af din ordre.
Hvordan kan jeg returnere min ordre ?
Hvordan kan jeg returnere min ordre ?
Det er ikke muligt at returnere en stueplante til os. Dette er et levende produkt, som kræver specifik emballage, som skal udføres af en professionel. Hvis du har et problem med den modtagne ordre eller ikke er tilfreds, bedes du kontakte os på hello@lagreentouch.fr afin at vi sammen finder en løsning
Sådan spores min ordre ?
Sådan spores min ordre ?
Du kan følge forløbet af din GLS- eller Chronopost-pakke via det sporingsnummer, der sendes til dig via e-mail eller SMS. Det vil blive meddelt dig 24 til 48 timer før levering.
Jeg modtog ikke det rigtige produkt, hvad skal jeg gøre ?
Jeg modtog ikke det rigtige produkt, hvad skal jeg gøre ?
At fejle er menneskeligt, vi beklager på forhånd :) Men vi finder altid en løsning til at tilfredsstille dig! Send os venligst via e-mail et billede af produktet modtaget ved en fejl og dit ordrenummer, så vi kan returnere det korrekte produkt