Ingen produkter fundet
Les 5 bonnes raisons de (s)'offrir un abonnement de plantes
Et spørgsmål om vores tilbehør ?
Levering og modtagelse
Hvordan vil min ordre blive pakket ?
Hvordan vil min ordre blive pakket ?
Vi har udviklet os tilpasset emballage i genbrugsplast for alle vores planter, hvilket garanterer sikkerhed og beskyttelse af vores produkter.
Når planten er pakket med dens passende emballage, tilføjer vi polstring, så planten vedligeholdes bedst muligt under hele transporten og for at forhindre, at jorden breder sig inde i pakken. For hver pakke vi bruger dobbelt bølgepap (dobbelt tykkelse).
For at bevare friskheden af din plante er de det regelmæssigt vandes i vores værksted før deres afgang for at tilbyde dem de bedste rejseforhold.
Hvad er leveringstiderne ?
Hvad er leveringstiderne ?
Leveringstiden er estimeret mellem 3 og 5 arbejdsdage, udført fra mandag til lørdag af vores betroede transportører DPD og Chronopost
Hvor længe kan min plante blive i kassen ?
Hvor længe kan min plante blive i kassen ?
Planter kan holde sig op til 3 dage i kassen men ikke længere, planterne skal have en minimum lys for at kunne brødføde sig selv, kan en langvarig mangel på lys skade dine planter eller endda være dødelig. Så snart du modtager planten, skal du åbne kassen og stille den i lyset med vanding.
Hvilken vedligeholdelse for min indendørs anlæg ?
Sådan ved du, hvornår du skal vande ?
Sådan ved du, hvornår du skal vande ?
Indendørs grønne planter kræver generelt samme type vedligeholdelse og vanding. For at vide, hvornår du skal vande din grønne plante, skal du stikke fingeren i jorden, hvis jorden virker tør hele vejen igennem, er det tid til at vande! Hvis du føler det er vådt, så vent lidt mere.
Sådan finder du den rigtige eksponering for en stueplante ?
Sådan finder du den rigtige eksponering for en stueplante ?
Generelt har vores indendørs grønne planter det samme behov for lys, det vil sige god eksponering, godt lys men uden direkte sol.
Sådan opdager du, om min plante er syg ?
Min plante er syg, hvad skal jeg gøre ?
Min plante er syg, hvad skal jeg gøre ?
Hvis din stueplante virker syg, er der en god chance for, at det skyldes for lidt eller for meget vand. Find al information på vores blog her
Problem med min ordre og returnering
Jeg har ikke modtaget min ordre, hvad skal jeg gøre ?
Jeg har ikke modtaget min ordre, hvad skal jeg gøre ?
Hvis du ikke har modtaget din ordre, skal du først kontrollere følgende oplysninger i din bekræftelsesmail:
- den valgte leveringsdato
- er leveringsadressen korrekt angivet?
- hvilken transportør har du valgt? Afhængigt af dette skal du kontrollere, om du har modtaget en e-mail fra transportøren direkte.
Hvis du ikke har nogen oplysninger, så kontakt os på e-mail på hello@lagreentouch.fr en med angivelse af dit ordrenummer
Min plante er beskadiget hvad skal jeg gøre ?
Min plante er beskadiget hvad skal jeg gøre ?
Hvis du bemærker et problem med dit anlæg, eller du er i tvivl om dets tilstand, inviterer vi dig ved modtagelse af pakken til at tage et billede af problemet og sende os en e-mail med detaljer om emnet og angivelse af dit ordrenummer til e-mailadresse hello@lagreentouch.fr
Hvor længe er min plante garanteret ?
Hvor længe er min plante garanteret ?
Vi garanterer vores planter i 1 uge efter modtagelsen af planten.
Hvordan kan jeg returnere min ordre ?
Hvordan kan jeg returnere min ordre ?
Det er ikke muligt at returnere en stueplante til os. Dette er et levende produkt, som kræver specifik emballage, som skal udføres af en professionel. Hvis du har et problem med den modtagne ordre eller ikke er tilfreds, bedes du kontakte os på hello@lagreentouch.fr afin at vi sammen finder en løsning
Sådan spores min ordre ?
Sådan spores min ordre ?
Du kan følge forløbet af din GLS- eller Chronopost-pakke via det sporingsnummer, der sendes til dig via e-mail eller SMS. Det vil blive meddelt dig 24 til 48 timer før levering.
Jeg modtog ikke den rigtige plante, hvad skal jeg gøre ?
Jeg modtog ikke den rigtige plante, hvad skal jeg gøre ?
At fejle er menneskeligt, vi beklager på forhånd :) Men vi finder altid en løsning til at tilfredsstille dig! Send os venligst via e-mail et billede af produktet modtaget ved en fejl og dit ordrenummer, så vi kan returnere det korrekte produkt