BLACK FRIDAY : Jusqu'à 30% de réduction !

Profitez de remises jusqu'à 15% grâce à notre nouveau modèle plus responsable

Mur végétal - La Green Touch

Grøn væg

(0 produits)
Voir en

Aucun produit trouvé

  • Høj kvalitet

    Nøjagtighed og realisme

  • Bæredygtig dekoration

    Genanvendelige materialer

  • Hurtig levering

    og sikker

  • Gaver og dekoration

    Original og bæredygtig

Et spørgsmål om vores kunstige planter ?

Hvorfor en kunstig plante ?

Hvorfor La Green Touch sælger kunstige planter

Vi indså, at vores kunder havde mindre og mindre tid til at tage sig af grønne planter: mellem arbejde, tid til sig selv, børn, hobbyer... Stueplanter kan blive en begrænsning. Det er grunden til, at vi lancerede kunstige planter, og vi valgte produkter af høj kvalitet, lavet af de bedste materialer, med respekt for miljøet. Produkter i latex, silke, silikone, plastik og genanvendelige stoffer... For et hyperrealistisk resultat.

Hvorfor købe en kunstig plante ?

Fordelen ved en kunstig plante er, at den klæder og dekorerer et værelse meget nemt, giver et flot strejf af grønt, og du har ingen gener, udover at støve en gang om måneden! Ingen vedligeholdelse, ingen vanding og en ultrarealistisk plante!

Levering og modtagelse

Hvordan vil min ordre blive pakket ?

Vi har udviklet tilpasset emballage i genanvendt plast til alle vores anlæg, hvilket garanterer sikkerheden og beskyttelsen af vores produkter.
Når anlægget er pakket med sin passende emballage, tilføjer vi polstring, så planten vedligeholdes bedst muligt under hele transportens varighed. Til hver pakke bruger vi dobbelt bølgepap (dobbelt tykkelse). 

Hvad er leveringstiderne ?

Leveringstider er estimeret mellem 3 og 5 arbejdsdage, udført fra mandag til lørdag af vores betroede transportører DPD og Chronopost

Jeg har lige modtaget min kunstige plante

Hvor skal jeg placere min plante ?

Du kan placere den i ethvert rum i din lejlighed eller dit hus, men undgå at efterlade den i direkte sollys hele dagen, hvilket kan ændre dens farver.
Det er også muligt at placere det udenfor for at dekorere din altan eller terrasse.

Sådan vedligeholder jeg min kunstige plante ?

Fordelen ved en kunstig plante er, at du ikke behøver at vande den! Du skal blot huske at støve bladene en eller to gange om måneden med en ren, blød klud.

Problem med min ordre og returnering

Jeg har ikke modtaget min ordre, hvad skal jeg gøre ?

Hvis du ikke har modtaget din ordre, skal du først kontrollere følgende oplysninger i din bekræftelses-e-mail:
- den valgte leveringsdato
- er leveringsadressen korrekt angivet ?
- hvilken fragtmand har du valgt ? Afhængigt af dette skal du kontrollere, om du ikke har modtaget en e-mail fra operatøren direkte.
Hvis du ikke har nogen oplysninger, skal du kontakte os via e-mail på hello@lagreentouch.fr en med angivelse af dit ordrenummer

Min plante er beskadiget hvad skal jeg gøre ?

Hvis du bemærker et problem med dit anlæg, eller du er i tvivl om dets tilstand, inviterer vi dig ved modtagelse af pakken til at tage et billede af problemet og sende os en e-mail med detaljer om emnet og ved at nævne din ordre nummer til e-mailadressen hello@lagreentouch.fr

Hvor længe er mit anlæg garanteret ?

Vi garanterer vores planter i 1 uge efter modtagelsen af ​​planten.

Hvordan kan jeg returnere min ordre ?

Det er ikke muligt at returnere en stueplante til os. Dette er et levende produkt, som kræver specifik emballage, som skal udføres af en professionel. Hvis du har et problem med den modtagne ordre, eller du ikke er tilfreds, så send os en e-mail på hello@lagreentouch.fr afin, så vi sammen kan finde en løsning

Sådan spores min ordre ?

Du kan følge udviklingen af ​​din GLS- eller Chronopost-pakke via det sporingsnummer, der sendes til dig via e-mail eller SMS. Det vil blive meddelt dig 24 til 48 timer før levering.

Jeg modtog ikke den rigtige plante, hvad skal jeg gøre ?

At fejle er menneskeligt, vi beklager på forhånd :) Men vi finder altid en løsning til at tilfredsstille dig! Send os venligst via e-mail et billede af produktet modtaget ved en fejl og dit ordrenummer, så vi kan returnere det korrekte produkt