Ingen produkter fundet
Et spørgsmål om vores kunstige planter ?
Hvorfor en kunstig plante ?
Hvorfor La Green Touch sælger kunstige planter
Hvorfor La Green Touch sælger kunstige planter
Vi indså, at vores kunder havde mindre og mindre tid til at tage sig af grønne planter: mellem arbejde, tid til sig selv, børn, hobbyer... Stueplanter kan blive en begrænsning. Det er grunden til, at vi lancerede kunstige planter, og vi valgte produkter af høj kvalitet, lavet af de bedste materialer, med respekt for miljøet. Produkter i latex, silke, silikone, plastik og genanvendelige stoffer... For et hyperrealistisk resultat.
Hvorfor købe en kunstig plante ?
Hvorfor købe en kunstig plante ?
Fordelen ved en kunstig plante er, at den klæder og dekorerer et værelse meget nemt, bringer et flot strejf af grønt, og du har ingen gener, udover at støve en gang om måneden! Ingen vedligeholdelse, ingen vanding og en ultrarealistisk plante!
Levering og modtagelse
Hvordan vil min ordre blive pakket ?
Hvordan vil min ordre blive pakket ?
Vi har udviklet os tilpasset emballage i genbrugsplast for alle vores planter, hvilket garanterer sikkerhed og beskyttelse af vores produkter.
Når planten er pakket med passende emballage, tilføjer vi polstring, så planten vedligeholdes bedst muligt under hele transportens varighed. For hver pakke vi bruger dobbelt bølgepap (dobbelt tykkelse).
Hvad er leveringstiderne ?
Hvad er leveringstiderne ?
Leveringstiden er estimeret mellem 3 og 5 arbejdsdage, udført fra mandag til lørdag af vores betroede transportører DPD og Chronopost
Jeg har lige modtaget min kunstige plante
Hvor skal jeg placere min plante ?
Hvor skal jeg placere min plante ?
Du kan placere den i ethvert rum i din lejlighed eller dit hus, men undgå at efterlade den i direkte sollys hele dagen, hvilket kan ændre dens farver.
Det er også muligt at placere det udenfor for at dekorere din altan eller terrasse.
Sådan vedligeholder jeg min kunstige plante ?
Sådan vedligeholder jeg min kunstige plante ?
Fordelen ved en kunstig plante er, at du ikke behøver at vande den! Du skal blot huske at støve bladene en eller to gange om måneden med en ren, blød klud.
Problem med min ordre og returnering
Jeg har ikke modtaget min ordre, hvad skal jeg gøre ?
Jeg har ikke modtaget min ordre, hvad skal jeg gøre ?
Hvis du ikke har modtaget din ordre, skal du først kontrollere følgende oplysninger i din bekræftelsesmail:
- den valgte leveringsdato
- er leveringsadressen korrekt angivet?
- hvilken transportør har du valgt? Afhængigt af dette skal du kontrollere, om du har modtaget en e-mail fra transportøren direkte.
Hvis du ikke har nogen oplysninger, så kontakt os på e-mail på hello@lagreentouch.fr en med angivelse af dit ordrenummer
Min plante er beskadiget hvad skal jeg gøre ?
Min plante er beskadiget hvad skal jeg gøre ?
Hvis du bemærker et problem med dit anlæg, eller du er i tvivl om dets tilstand, inviterer vi dig ved modtagelse af pakken til at tage et billede af problemet og sende os en e-mail med detaljer om emnet og angivelse af dit ordrenummer til e-mailadresse hello@lagreentouch.fr
Hvor længe er min plante garanteret ?
Hvor længe er min plante garanteret ?
Vi garanterer vores planter i 1 uge efter modtagelsen af planten.
Hvordan kan jeg returnere min ordre ?
Hvordan kan jeg returnere min ordre ?
Det er ikke muligt at returnere en stueplante til os. Dette er et levende produkt, som kræver specifik emballage, som skal udføres af en professionel. Hvis du har et problem med den modtagne ordre eller ikke er tilfreds, bedes du kontakte os på hello@lagreentouch.fr afin at vi sammen finder en løsning
Sådan spores min ordre ?
Sådan spores min ordre ?
Du kan følge forløbet af din GLS- eller Chronopost-pakke via det sporingsnummer, der sendes til dig via e-mail eller SMS. Det vil blive meddelt dig 24 til 48 timer før levering.
Jeg modtog ikke den rigtige plante, hvad skal jeg gøre ?
Jeg modtog ikke den rigtige plante, hvad skal jeg gøre ?
At fejle er menneskeligt, vi beklager på forhånd :) Men vi finder altid en løsning til at tilfredsstille dig! Send os venligst via e-mail et billede af produktet modtaget ved en fejl og dit ordrenummer, så vi kan returnere det korrekte produkt