Bedre end blomster, giv din mor en bæredygtig stueplante! Foregribe din ordre og få den leveret lige før den store dag

Bæredygtige gaveideer til en mindeværdig jul

Nyde rabatter op til 15% takket være vores nye, mere ansvarlige model

Box de plantes à personnaliser - La Green Touch

Æske med planter til personliggørelse

Ny hos La Green Touch: Opdag vores personlige plantekasser!
Det er kasser med planter, du selv kan sammensætte for at forkæle dig selv med de planter, du kan lide og bedst lide!
Klik på den temaboks efter eget valg, følg derefter trinene og vælg de planter, du kan lide.
Fordelen ved at bestille en personlig kasse med planter? Du sparer penge  og behage dig (dig)!

Spar penge med vores tema- eller tilpassede æsker!
Se i

Ingen produkter fundet

Jeg personliggør min boks

  1. Jeg vælger det tema, der interesserer mig
  2. Jeg vælger de planter, jeg kan lide
  3. Rabat opdateres automatisk i indkøbskurven
  • Gaveidé

    Originalt og bæredygtigt

  • Gratis levering

    fra 60 € køb

  • Nem at vedligeholde

    Guide inkluderet & hjælp 5/7

  • Klar til at tilbyde

    ivrig efter at tilbyde dig bedste oplevelse, har vi etableret tjenester for at lette dit køb af en gave. Vælg den dag, du vil have leveret takket være vores kalender på kurvsiden, skriv en sød seddel, som vi vil udskrive,... Overrask din elskede med en original, holdbar og ansvarlig gave!

  • Sikker levering

    Vi er særligt omhyggelige med hver af vores ordrer ved hjælp af kvalitetsmaterialer, miljøansvarlig og skræddersyet emballage for at garantere dig en hjemlevering uden ubehagelige overraskelser. Hvis der opstår et problem, finder vi altid en løsning for at tilfredsstille dig.

Et spørgsmål om vores produkter ?

Levering og modtagelse af mit terrarium, kokedama eller plantekasse

Hvordan vil min ordre blive pakket ?

Vi har udviklet os tilpasset emballage i genbrugsplast for alle vores planter, kokedama og terrarier garanterer sikkerhed og beskyttelse af vores produkter.
Når produktet er pakket med passende emballage, tilføjer vi polstring, så det vedligeholdes bedst muligt under hele transportens varighed og for at forhindre, at jorden spredes inde i pakken. For hver pakke vi bruger dobbelt bølgepap (dobbelt tykkelse).
For at bevare dit produkts friskhed tilberedes det i sidste øjeblik, lige før du sender din ordre for at tilbyde dem de bedste rejsebetingelser.

Hvad er leveringstiderne ?

Leveringstider afhænger af den valgte fragtmand under købet, enten mellem 24 og 48 timer eller dagen efter dit valg, via vores leveringsplanskalender

Hvor længe kan min plante, terrarium eller kokedama blive i kassen ?

Alle produkter med planter kan holde sig op til 3 dage i kassen men ikke længere, planterne skal have en minimum lys for at kunne brødføde sig selv, kan en langvarig mangel på lys skade dine planter eller endda være dødelig. Så snart du modtager planten, skal du åbne kassen og stille den i lyset med vanding.

Leveringsplanlægning

Du kan planlægge leveringsdagen for at lave en overraskelsesgave til en du holder af eller bare være sikker på at være der på leveringsdagen

Hvilken vedligeholdelse skal jeg lave til mit terrarium, kokedama eller min plantekasse ?

Sådan finder du den rigtige eksponering til mit terrarium, kokedama eller plantekasse ?

Hvad enten det er til et terrarium, en kokedama eller en plantekasse, har de anvendte planter samme behov for lys, det vil sige god eksponering, godt lys men uden direkte sol.

Sådan ved du, hvornår du skal vande ?

Et terrarium kræver kun 1 til 4 vandinger om året! Vand kun, hvis moskuglen inde i glasbeholderen begynder at tynde ud.
En kokedama kræver vanding cirka hver 7.-10. dag, se venligst den dedikerede plejevejledning.
Vores plantekasser kræver vanding cirka en gang om ugen bortset fra Easycare-boksen, som skal vandes cirka en gang om måneden. Se venligst den dedikerede vedligeholdelsesvejledning pr. kasse.

Problem med min ordre og returnering

Jeg har ikke modtaget min ordre, hvad skal jeg gøre ?

Hvis du ikke har modtaget din ordre, skal du først kontrollere følgende oplysninger i din bekræftelsesmail:
- den valgte leveringsdato
- er leveringsadressen korrekt angivet?
- hvilken transportør har du valgt? Afhængigt af dette skal du kontrollere, om du har modtaget en e-mail fra transportøren direkte.
Hvis du ikke har nogen oplysninger, så kontakt os på e-mail på hello@lagreentouch.fr en med angivelse af dit ordrenummer

Min plante er beskadiget hvad skal jeg gøre ?

Hvis du bemærker et problem med dit anlæg, eller du er i tvivl om dets tilstand, inviterer vi dig ved modtagelse af pakken til at tage et billede af problemet og sende os en e-mail med detaljer om emnet og angivelse af dit ordrenummer til e-mailadresse hello@lagreentouch.fr

Hvor længe er mit køb garanteret ?

Vi garanterer vores produkter i 1 uge efter modtagelse af din ordre.

Hvordan kan jeg returnere min ordre ?

Det er ikke muligt at returnere en stueplante til os. Dette er et levende produkt, som kræver specifik emballage, som skal udføres af en professionel. Hvis du har et problem med den modtagne ordre eller ikke er tilfreds, bedes du kontakte os på hello@lagreentouch.fr afin at vi sammen finder en løsning

Sådan spores min ordre ?

Du kan følge forløbet af din GLS- eller Chronopost-pakke via det sporingsnummer, der sendes til dig via e-mail eller SMS. Det vil blive meddelt dig 24 til 48 timer før levering.

Jeg modtog ikke det rigtige produkt, hvad skal jeg gøre ?

At fejle er menneskeligt, vi beklager på forhånd :) Men vi finder altid en løsning til at tilfredsstille dig! Send os venligst via e-mail et billede af produktet modtaget ved en fejl og dit ordrenummer, så vi kan returnere det korrekte produkt