- Mere info
Bestil flere planter fra samme producent For reducere leveringsomkostningerne
Og få op til 15 % rabat på vores partnerproducenters anlæg:
Det grønne strejf 🌱 , Hver plante 🌿, Kolibri 🌺, Kaktushuset 🌵 La Green Touch 🌱
Plantes rares - ↨15cm - Ø10.5cm
624,00 krEnhedspris /Ikke tilgængelig
Les 5 bonnes raisons de (s)'offrir des plantes d'intérieur
Et spørgsmål om vores indendørs planter ?
Levering og modtagelse af min stueplante
Hvordan vil min stueplante blive pakket ?
Hvordan vil min stueplante blive pakket ?
Vi har udviklet os tilpasset emballage i genbrugsplast for alle vores planter, hvilket garanterer sikkerhed og beskyttelse af vores produkter.
Når planten er pakket med dens passende emballage, tilføjer vi polstring, så planten vedligeholdes bedst muligt under hele transporten og for at forhindre, at jorden breder sig inde i pakken. For hver pakke vi bruger dobbelt bølgepap (dobbelt tykkelse).
For at bevare friskheden af din plante er de det regelmæssigt vandes i vores værksted før deres afgang for at tilbyde dem de bedste rejseforhold.
Hvad er leveringstiderne ?
Hvad er leveringstiderne ?
Leveringstider afhænger af den valgte fragtmand under købet, enten mellem 24 og 48 timer eller dagen efter dit valg, via vores leveringsplanskalender
Hvor længe kan min plante blive i kassen ?
Hvor længe kan min plante blive i kassen ?
Planter kan holde sig op til 3 dage i kassen men ikke længere, planterne skal have en minimum lys for at kunne brødføde sig selv, kan en langvarig mangel på lys skade dine planter eller endda være dødelig. Så snart du modtager planten, skal du åbne kassen og stille den i lyset med vanding.
Jeg har ikke modtaget min ordre, hvad skal jeg gøre ?
Jeg har ikke modtaget min ordre, hvad skal jeg gøre ?
Hvis du ikke har modtaget din ordre, skal du først kontrollere følgende oplysninger i din bekræftelsesmail:
- den valgte leveringsdato
- er leveringsadressen korrekt angivet?
- hvilken transportør har du valgt? Afhængigt af dette skal du kontrollere, om du har modtaget en e-mail fra transportøren direkte.
Hvis du ikke har nogen oplysninger, så kontakt os på e-mail på hello@lagreentouch.fr en med angivelse af dit ordrenummer
Problem med min ordre og returnering
Min plante er beskadiget hvad skal jeg gøre ?
Min plante er beskadiget hvad skal jeg gøre ?
Hvis du bemærker et problem med dit anlæg, eller du er i tvivl om dets tilstand, inviterer vi dig ved modtagelse af pakken til at tage et billede af problemet og sende os en e-mail med detaljer om emnet og angivelse af dit ordrenummer til e-mailadresse hello@lagreentouch.fr
Hvor længe er min plante garanteret ?
Hvor længe er min plante garanteret ?
Vi garanterer vores planter i 1 uge efter modtagelsen af planten.
Hvordan kan jeg returnere min ordre ?
Hvordan kan jeg returnere min ordre ?
Det er ikke muligt at returnere en stueplante til os. Dette er et levende produkt, som kræver specifik emballage, som skal udføres af en professionel. Hvis du har et problem med den modtagne ordre eller ikke er tilfreds, bedes du kontakte os på hello@lagreentouch.fr afin at vi sammen finder en løsning
Sådan spores min ordre ?
Sådan spores min ordre ?
Du kan følge forløbet af din GLS- eller Chronopost-pakke via det sporingsnummer, der sendes til dig via e-mail eller SMS. Det vil blive meddelt dig 24 til 48 timer før levering.
Jeg modtog ikke den rigtige plante, hvad skal jeg gøre ?
Jeg modtog ikke den rigtige plante, hvad skal jeg gøre ?
At fejle er menneskeligt, vi beklager på forhånd :) Men vi finder altid en løsning til at tilfredsstille dig! Send os venligst via e-mail et billede af produktet modtaget ved en fejl og dit ordrenummer, så vi kan returnere det korrekte produkt